2 mar 2016

Ummmm... bunyols de vent amb nata!

El dimarts al taller de cuina vàrem fer un postre típic de Setmana Santa, bunyols de vent.

Els alumnes us expliquen la recepta, no en va sobrar ni un, com sempre que fem postres, perquè tot i que alguns a vegades no mengen, els altres s'ho acaben tot!

Ayoub: "El dia 23 de febrer vam fer bunyols de vent. Per fer els bunyols varem necessitar els ingredients següents: ous, mantega, farina, sucre, llimona, sal, aigua, nata. Primer vam fer la massa i anaven fent boletes petites i les llençàvem a la paella amb oli calent i al final hi vam posar sucre i nata."

Arnau: "Varem anar a l'aula de cuina a cuinar bunyols de vent, els ingredients que varem fer servir van ser ous, farina, sucre, mantega, llimona i aigua. Varem posar la mantega amb una olla amb aigua, i varem anar afegint tots els ingredients per fer la massa. Van estar molt bons tot i que per mi estaven uns mica crus."
 
Jordi: "L'Ayoub i jo varem anar a comprar amb la sandra; mantega, llimona, nata. Al comprar també ficàvem coses aleatòries polos, xocolata, quicos, però la Sandra ens ho va fer deixar tot. Tots varem fer 3 o mes bunyols, però jo no en vaig menjar"

Hamid: "...ens vam sortir bé, portaven molt de sucre, però també eren bons."

Gerard: "Varem fer 3 bunyols cada un. Un cop fregits s'esperen uns minutacos i es mengen i estaven deliciosos".


Christian: "… no em van agradar però els vaig tenir que provar"