6 abr 2016

El millor dia de la temporada...esquí el 18 de març!

El divendres 18 de març, el dia que s'acabava el segon trimestre d'aquest curs, vàrem anar a esquiar, i per sort va ser el millor dia de la temporada fins al moment, perquè havia nevat el dia abans, feia bon temps i hi havia poqueta gent, amb la qual cosa, vàrem esquiar molt i ens ho vàrem passar molt bé.
Una molt bona manera d'acabar el trimestre i començar les vacances de Setmana Santa.

Vall de Núria:




Us ho expliquem: 
 
Ayoub: "Vam agafar el cremallera des de Ribes de Freser fins a Vall de Núria. Un cop allà hem anat a agafar el material per esquiar i després la Sandra ens ha “ensenyat” a esquiar perquè era la primera vegada que hi anava."

Hamid: "Vam agafar el Camallera a les 9:10, vam arribar a les 10:00 i després ens vam posar els esquís. Al principi no sabia esquiar però poc a poc vaig aprendre. Va seva una experiència molt bona."

Gerard: "...varem anar a Vall de Núria amb l'Àlex, l'Ayoub, l'Arnau, en Hamid i en Nil. Jo només vaig baixar verdes ja que estava marejat i no sabia esquiar...Després de dinar varem anar a fer unes quantes pistes verdes i ja ens varem anar." 

Alex: "... vaig poder esquiar per les pistes que vaig volguer, vaig fer baves, vermelles i alguna negre"