13 ene 2016

Taller de Soldadura molt guay!

El 17 de desembre de 2015, uns dies abans d'acabar el primer trimestre, vàrem poder fer un taller de soldadura per elèctrodes, gràcies a la col·laboració de l'empresa Solter SL.


Àlex: "Va venir un treballador de la empresa Solter a fer-nos una xerrada i  demostració de com es solda. Va començar a ensenyar-nos amb unes plaques de ferro petites i després ens ho va deixar fer a nosaltres. Em va semblar bastant xulo, em va agradar soldar."

Ayoub: "El dia 17 vam fer un taller de soldadura, va venir en Marc de la empresa Solter, en va ensenyar com fer els primers passos a la soldadura, que era fer un cordó. Després vam unir peces de ferro formant com una mena de pont raro. Per fer soldadura necessitem guants, unes mànigues, bates i el casc"

Gerard:"...va ser molt divertit, vàrem provar a fer un cordó, despres vàrem unir dues peces, la majoria ho vàrem fer bé"

Hamid: "...en Marc em va ensenyar com soldar, ens va fer fer unes línies i després unir uns trossos. Al final ens va posar la nota, jo vaig tenir un 7’5, la millor nota de classe."