9 oct 2015

Fang...for every body!

Els dimecres també fem tallers, però són diferents als espais taller dels dilluns i els dijous, on fem mobiliari gran amb palets i pneumàtics, o restaurem mobiliari o anem a fer manteniment i cura dels animals al Refugi d'animals; aquest tallers estan pensats per treballar la precisió, el detalls. L'elaboració dels tallers està pensada per treballar en cadena i en equip.

El dimecres varem entrenar-nos amb fang, per intentar fer-nos a nosaltres mateixos, el nostre rostre i així treballar amb volums, etc.

Us ho expliquem:

Ayoub: "El dia 30 vam fer taller de fang a la UEC. Primer ens van donar un tros de fang (el necessari) per poder fer el nostre rostre. Per fer-ho teníem l'ajuda d'uns utensilis en formes diferent-es per poder donar-li forma al fang. Després ja cadascú va fer la seva pròpia cara."

Joan: "L'ultim dia que vam fer taller, vam fer un taller de fang, tractava de fer-nos a nosaltres mateixos amb fang, jo encara no he acabat la meva cara però l'Àlex i la Laura si. Jo nomes he fet la meva forma de la cara, els cabells, el nas i els ulls."

Gerard: "Vàrem agafar fang, ens varen explicar que hi havien unes eines amb les que fer les cares. Jo vaig agafar una que tenia forma de ganivet i vam fer les nostres cares, no la vaig fer gaire bé, jo que mai tinc gaire imaginació per aquestes coses, però els altres nois tenien mes imaginació que jo, ja que ells volien fer fang i i sabien com fer la cara."

Hamid: "...teníem de dibuixar les nostres cares de fang. La Sandra i jo vam arreglar el meu nas. I els ulls, la boca i les orelles les vaig fer jo. I desprès vaig fer una cara rodona."